neděle 4. března 2018

TĚHOTENSKÉ FOTOGRAFIE + PŘÍPRAVA DO PORODNICE

♥ Krásný den přeji ♥

Konečně jsem se dokopala k blogu. Musím Vám říct, že ÚNOR byl pro mě nejhorší měsíc. Proč? Protože jsem měla chřipku... Bylo mi strašně, já myslela, že umřu. Ke všemu jsem těhotná, jsem už v 9 měsíci. Dvakrát jsem byla na pohotovosti, jelikož jsem měla teploty, zvracela jsem. Nemocná jsem byla několikrát, ale až takhle? To fakt nikdy! Nic mi nechutnalo, musela jsem brát antibiotika. Nemohla jsem ani pít. Nervy jsem měla. Prcek mě v bříšku šíleně kope a dokonce tlačí na žaludek. No nic, nepřišla jsem psát o tom, jak jsem marodila.. Musím Vám ukázat těhotenské fotografie. 

Řekla jsem si s přítelem, že bychom chtěli fotky na památku. Nebyla jsem proti a hned hledala dobrou fotografku. Objednala si nás a my jsme přijeli. Byli jsme oba dva nervózní. Vzali jsme si sebou oblečení, aby jsme se k sobě ladili. Zbytek jsem nechávala na fotografce. Myslela jsem si, že je to vše tak jednoduché. Mě tak boleli záda, nohy.. prostě celé tělo. Legrace opravdu byla. Jenom jsem byla maličko zklamaná, že nám ani nenabídla trochu vody, bylo tam šílené horko. Co se týká fotek, tak náhodou jsou moc pěkné. Povedlo se jí to. Už máme ty fotky doma upravené. Nechám si pár fotek vyvolat a dám je do rámečku. 








Chtěla bych Vám napsat trochu delší článek, protože jsem byla nemocná. Neměla jsem vůbec energii se věnovat blogu. Neustále jsem spala, odpočívala. Maminky, musím se Vám svěřit. Mám šílený strach z porodu.. Už víme termín, jelikož jdu císařským řezem. Byla jsem nedávno u doktorky a tam mi řekli, že už malej bude na světě 12.3.2018. V tu ránu jsem měla šílenou radost, hrozně moc se těším. Na druhou stranu jsem dostala strach a hrůzu ze sálu. Od malička nemám ráda operace. Řekla jsem si, že ten strach překonám k vůli malému. Budu si brát nadstandartní pokoj, jelikož mi hodně maminek řeklo, že lepší mít soukromí a klid, návštěvy jsou povolené skoro furt. Tak se docela těším. Už mám vše připravené, stačí vzít tašku a hurá do porodnice. Chtěla jsem se zeptat, jestli se tu najde nějaká maminka, která prošla císařským řezem a jak jí bylo druhý den, jak dlouho to bude bolet, apod. Ráda si vše přečtu. :)

Další článek napíšu, až mě propustí z porodnice. :) Pokud si najdu čas. :) Tak mi držte palce a mějte se krásně. ♥ 

2 komentáře: