pátek 9. listopadu 2018

PAMÁTKA PRO MÉHO SYNA





Je to tady! Už máme LISTOPAD!

 Přijde mi, že tento rok utíká šíleně rychle – nic nestíhám.
 Nestíhala jsem věnovat se svým zálibám. V březnu se nám narodil syn, do toho jsme byli později na dovolené. Koncem léta jsme řešili, že se budeme chtít odstěhovat. Malej potřebuje prostor. Bydleli jsme v garsonce, nebylo místo a já byla nervní. Řekli jsme si, že se odstěhujeme do domečku, kde bude mít náš syn dost prostoru na lezení, apod.
Změnil se mi život, nemohla jsem se zvyknout, že už jsem máma. Nedokázala jsem si připustit, že něco jako je být mámou Vám změní život o 100%. Každý den se starat o malé miminko, co miminko, už se to blíží k ročnímu věku. Teď už lezeme a hlavně se začíná vztekat. Maminky určitě ví, o čem mluvím. 😊
Teď konečně jsme v baráčku, zabydlujeme se tu. Moc se nám tu líbí. Jsme spokojená rodina. Malej si to užívá. Až bude komplet hotovo, tak určitě sem vložím pro inspiraci fotografie.
A teď hodně se chci věnovat blogu. Chci se do toho pustit! 😊
Teď k tématu, co chci napsat.

Byla jsem nakupovat, a řekla jsem si, že bych moc chtěla nějaký album, abychom měli vzpomínky, jak malej vyrůstal. Zašla jsem si do knihkupectví, a měli dost výběru. Nevěděla jsem vůbec jaký si vybrat.
Chtěla jsem odejít s krásným albumem, a byl docela velký, pak jsem se vrátila a řekla jsem si, že to furt není ono, co já hledám. Shodou okolnosti jsem se bavila s jednou známou a ukazovala mi album, který já přesně hledám. Hned jsem se jí ptala, kde to sehnala a ona že byl poslední kus, a že se mám podívat na internet. Tak jsem neváhala a hledala, hledala až jsem s radostí našla 😊 .
Je to tak nádherný album, že tam najdu vše, co jsem opravdu chtěla. Takže už hledám fotografie našeho syna a dávám to postupně dohromady. Cena kolem 350 kč, což to jde.
Hrozně se mi na tom líbí, že tam můžeš dát do obálky pramínek vlásku, nebo nalepit náramek z nemocnice. A hlavně nejvíc se mi líbí, že tam nejsou obrázky cizích miminek. Takže za mě opravdu TOP!
ZDE PÁR FOTEK


Chtěla bych Vám nafotit celý album, ale má to moc stránek a a byla bych tu do půl noci. Takže zde tu uvidíte jen seznam, co v tom vše je. 

No jo, ale později jsem si všimla, že když mi přijel kurýr s krabicí, kde právě byl ten album a já si vůbec nevšimla, že tam pod tím bylo ještě jeden album. Dostala jsem to jako dárek, ani nevím. A je to těhotenský deník, můžu si tam napsat jak mi probíhalo celých 9 měsíců těhotenství. Byla jsem velmi překvapená a udělalo mi to radost. Nebudu se nudit, mám co dělat. Vybrat fotografie, začít psát, apod.  



Přemýšlela jsem jestli vůbec existuje album pro zamilované páry, tak jsem hledala a NAŠLA!!! Takže objednáno a uvidíme, samozřejmě o tom napíšu článek. Přítelovi se moc líbí a řekl, že to není špatný nápad si pořídit album pro nás dva, kdy se pak můžeme na to podívat za pár let. 

Tak jsem to vyfotila na mobil, jak to vypadá a už moc se těším, až to přijde domu. 



Noo a taky mě napadlo, že bych chtěla jeden album a to, že mám skvělou kamarádku jménem Monika a dobře se známe, máme sny, které bychom chtěli spolu splnit a ta kniha se taky dělá, takže je tu jen fotka, jak vypadá začátek knihy, asi se teprve vyrábí. Takže čekám až bude k prodeji a chci ho koupit a začít tu knihu s kamarádkou vyplňovat. :) MOC SE TĚŠÍM! 






Co Vy? Máte taky nějakou památku? :) šup s tím..
Krásný den
Vaše Anny :)

Žádné komentáře:

Okomentovat