středa 23. května 2018

PRODUKT, KTERÝ MOHU DOPORUČIT! ♥

Krásný den všem ♥

 Po hodně dlouhé době jsem se konečně dostala k blogu. No víte, když se Vám narodí drobeček, tak není prostě čas. Teď už je to mnohem lepší a můj syn je moc šikovný. Budu psát deník miminka, mám i věci, které bych doporučila mnoha holkám, maminkám. 

Po porodu mi začali padat vlasy, tak jsem hledala nějaký produkt, který bych chtěla zkusit. A něco jsem našla a opravdu to funguje. Není to levná záležitost, ale jsem ráda, že vlasy mám husté, rychle rostou, nehty mám pevnější, a tolik nemastí! Ale o tom napíšu později, abych Vám pak sem ukázala fotografii PŘED a PO. 

GOOGLE

Teď bych Vám chtěla doporučit úplně něco jiného. Ještě, když jsem těhotná nebyla, tak jsem byla kuřačka, hodně pila kávu, apod... Když jsem zjistila, že jsem těhotná, tak jsem přestala kouřit. Později jsem si říkala, že bych chtěla mít bílé zuby. Vadilo mi, že je mám žluté. Hledala jsem na netu různé produkty a nic. O měsíc později kamarádka měla jednu pastu, kterou mi doporučila nedávno, ať si jí zkusím. Tak jsem si jí zkusila a musím říct, že je to opravdu síla!!! Koukala jsem jako blázen. Tak bych Vám tu rovnou sepsala o tom něco víc, vložím sem i foto PŘED a PO. 



Dostala sem se k super BĚLÍCÍ ZUBNÍ PASTĚ PRO ZÁŘIVÝ ÚSMĚV. :)

😁 Je to až ohromující, doporučila mi jí moje kamarádka, co už jí rok používá a její výsledky jsou fantastický.

Jsem nadšenááááá

Řekla jsem o tom pár přátelům a málem mi utrhali ruce, netušila jsem, že je o to takový zájem 😱😱😱 Budu dělat v pondělí 31.5.2018 HROMADNOU objednávku pro své kamarády a budeme společně sledovat Naše výsledky.

Kdo byste chtěli taky přidat do objednávky 👉🏼 napište mi do komentáře Váš e-mail, nebo facebook, pošlu INFO a objednám i pro Vás 😉
Přikládám fotku s výsledkem.


Prosím, pište OBJEDNÁVKY nebo INFO do KOMENTÁŘE (NEBO POŠLETE E-MAIL) Pro pořádek 😉
Tady je pár údajů k pastě :
❄️ je bez peroxidu a chemikálií
❄️ je bez bělidel
❄️ skvělá na citlivé zuby
❄️ vydrží 2-3 měsíce
❄️ odstraňuje zubní plak
❄️ je bez cukru
❄️ je bezpečná pro děti, milujou jí ❤️
❄️ odstraňuje kuřácké skvrny
❄️ je vhodná na skvrny od🍷☕️ vína, kávy a cigaret 🚬
❄️ je mnohem levnější 💰 než bělící proužky nebo jiné bělící kůry










Žádné komentáře:

Okomentovat